Tankarna gnager sönder mig...

kan inte släppa det du/ni har gjort!
Ni har inte bara förstört för mig utan även för min make och mina barn.
Jag hade inte brytt mig om ni gjorde mig lidande, om era lögner bara handlade om mig.
Men när du/ni förstör för en hel familj, det är så lågt någon kan sjunka i mina ögon.
Hoppas att du/ni sitter där och är stolta över vad ni gjort för annars har ni ju ödslat eran tid och energi i onödan..
men men som min make säger..
SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA
Glöm inte det den dagen det händer dig/er ngt, för lögner och elakheter slår tillbaka.
Och även om jag och min familj inte får ut ngt av att ljuga så vet vi däremot en hel del som är sant...
Kriget har bara börjat och ärlighet kommer du längst med så med tanke på det har vi redan vunnit...

Kommentarer
Postat av: mellan

men snälla du ..häng ut personen med namn då.... så vi får veta vem det är..

2011-12-10 @ 13:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0