Varför?

Varför ska mäniskor få förstöra ännu mer för mig?
Nej nu måste jag dra en gräns för vad jag tar åt mig och inte.
om det fanns ngn som helst sanning i lögnerna så hade detta inte varit ngr problem men när det är så mkt lögner av vuxna mäniskor, fy fan säger jag...
Nej jag tänker ha kvar bloggen för i slutändan är det jag som kan gå rakryggad ur det här medans dom får skämmas som en hund...
Bloggen ger mig för mkt för att jag ska klara av att göra ett avslut, deta är mitt bollplank och att ni lämnar kommentarer gör mig bara gott.
Om man manipulerar bloggen min igen så kommer jag göra en anmälan!! Så ni vet om det.
För att hitta på såna saker är olagligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0