Lite snabbt så här...

Ang röntgen på måndagen, tjejen som ja trodde kunde köra va uppbokad på måndagen och troligtvis kunde hon inte senare heller.
Men jag ändrade tiden till den 17de kl 12, så antingen sjuktransport annars skiter jag i det o betalar fullt pris med taxi det blir ju x hundralappar men detta är så viktigt så då får det väl kosta då.
Det är verkligen inte bra när man måste förlita sig på andra för att komma ngn vart och för att tex klara läkarbesöken, men nu är näringsbristen ett sånt faktum att jag blir helt färdig av att enbart gå omkring i lägenheten, så det där med att ta buss skulle inte funka oavsett mitt psykiska mående.
Dom som känner mig vet hur mitt liv har varit de sista åren så detta är så viktigt för mig för att ha en chans att få rätsida på min kropp.
Men jag har bestämt mig nu att kosta vad det vill men jag tänker inte böna o be andra människor om hjälp längre, de e inte ofta jag gör det heller men nu är det slut med det för jag orkar inte krypa på mina knän och böna o be...
Så nu hoppas jag att jag o Lisa får ihop med möte med soc fort så hon kan börja som min kontaktperson, då kan hon hjälpa mig med läkarbesök o sånt jag inte klarar själv, och hon är en helt underbar tjej så jag är så glad över att hon erbjöd mig att vara min kontaktperson =)
Som hon skrev till mig idag, Kan jag hjälpa dig så gör jag givetvis det... så rörd jag blev.
Jag är ju mer en person som folk utnyttjat i alla år då jag inte kan säga nej, hur illa jag än har det så finns jag där o lyssnar o hjälper, men när det sen varit tvärtom o jag behövt en axel att gråta ut hos eller om jag fått panik o inte velat va själv då finns det ingen där.. och det är jag ju van vid oxå så därför blev jag nog extra glad då Lisa erbjöd sig utan att jag fick tjata o be henne om det...
Ja se igentligen behövs det inte så jätte mkt för att göra så jag mår lite bättre...
Tack Lisa du fick mig att känna hopp inför framtiden och jag tror du kan lära mig mkt... <3

Ne det va bara en parantes.. återkommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0