Svar på kommentar

Anna om Börjar:
Nu förstår jag inte riktigt.
DT är det läkarbesöket du har i morron eller?
och varför ska du avboka det?
vill du inte ha en chans att bli bättre från hur du mår, en bra start på det är ju att faktiskt ta dej till läkare, gör du inte det lär du ju aldrig må bättre.

Ja DT är datortomografin jag har i morgon, och anledningen till att jag kanske får avboka är att jag hittar ingen som kan köra.
Mitt liv är mer komplicerat än just kroppen, så sånt som är enkelt för andra är absolut inte det för mig.
Givetvis vill jag bli bättre!!! Givetvis vill jag ha hjälp!!!
Men utan att ngn som kör finns det inte så mkt alternativ än att boka om tiden, vilket ger mig sjuklig ångest eftersom detta är mer än bara lite viktigt.
Men jag har denna dag på mig att hitta ngn lösning på det hela och gudarna ska veta att jag kämpar, jag bönar o ber till folk jag knappt pratar med längre, så jo jag gör allt i min makt för att jag ska kunna ta mig in i morgon, jag vill ju ha hjälp.
Vill inte gå ner mer i vikt o jag vill inte ha ont o kräkas mer...

Anna:
Men åk taxi, ring sjukhuset och be om hjälp för att ta dej dit, sånna saker brukar gå att lösa oavsett anledning.
äldre personer brukar ju få sjuktaxi eller liknande, måste man ju kunna få som ung oxå om man inte kan ta sej dit för egen maskin.
tråkigt att ingen i din närhet kan ställa upp och köra dej, men som sagt vill man så kan man, det här löser du, jag tror på dej.

styrkekramar

Jag håller tummarna nu för att det finns ngn som kan köra, väntar på svar från 2.
Detta med sjuktaxi läste jag om men man ska skicka in papper o så för att se om man får godkänt.
Men min psykolog kommer nu så jag ska se om jag kan få ngt intyg som jag har om det blir att jag ska in ngn annan gång o inte har skjuts, som en reservplan...

Kommentarer
Postat av: Anna

Men åk taxi, ring sjukhuset och be om hjälp för att ta dej dit, sånna saker brukar gå att lösa oavsett anledning.

äldre personer brukar ju få sjuktaxi eller liknande, måste man ju kunna få som ung oxå om man inte kan ta sej dit för egen maskin.

tråkigt att ingen i din närhet kan ställa upp och köra dej, men som sagt vill man så kan man, det här löser du, jag tror på dej.



styrkekramar

2011-02-16 @ 09:41:39
Postat av: Ellinor

Du underbara lilla vän,jag har bara pension men jag hjälper dej gärna med taxipengar men jag tror att du behöver ha någon med dej!VARFÖR bor du så långt borta,vill ju finnasdär och hjälpa dej!Kram

2011-02-16 @ 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0