I dags läget är det så här....

Min mor ringde ju den där fruktansvärt otrevliga sköterskan på kirurg, som desutom va lika jävla otrevlig mot mamma, men hon skiter ju i det medans jag blir knäckt.
men iaf nästa vecka ska en kirurg ringa mig o det va en av de opererande kirurgerna för bråcket m.m.

Nu är det ju så att dom vid bråck operationen opererade in ett nät för att oxå hålla tarmarna på plats men jag tror till stor sannolikhet att det har gått upp ner till och att tarmarna nu åker ut där o kläms åt *opps* o de e ju ingen höjdare alls.
Symtomen är samma som innan magen svullnar upp ngt så sjukligt o smärtan infinner sig direkt o detta vid ngt som helst matintag eller vatten intag...
just nu lever jag ju på äckligt äckligt knäckebröd o har gjort x antal veckor, det e ngt jag i regel inte behöver kräkas av o inte heller få så ont.
Sen att jag har konstant ont i mag/tarm region e ju en annan femma.
vatten kaffe ja vätska överlag gör mig oxå svullen så jag är väl nästintill hundra på att det är detta som spökar igen.
Sen är frågan när dom gjorde den open så va det ju sammanväxter i hela buken o tarmarna var tvinnade, jag fick hög feber o de började oroa sig att de hade klippt hål på ngn tarm, men inget mer gjordes nu är frågan (efter jag googlat) har det återigen växt samman o tvinnat sig? och varför görs inget ultraljud på buken? ja en sak är säker han ska få sjukligt många frågor då han ringer den stackars kirurgen så det så, på han bara ;)

Annars fortsätter allt i samma anda samma smärtor samma tårar, jävligt trakiskt menar jag om de fick ske en förändring =P


Kommentarer
Postat av: MariaT

Hej!



Fick din bloggadress av en vän, har också gjort en gastro på Kss med en massa komplikationer :(

Hoppas du får den hjälp du ska ha när kirurgen ringer så du får ordning på din kropp och liv.



Vaarma hälsningar Maria

2011-01-21 @ 08:08:33
Postat av: Katja

Usch.. det är ju inte rättvist.. :( Hatar det.. o förstår att du också gör det!

Vill hjälpa dig.. hämta dig, dra in dig i bilen, köra in dig akut, är det okej?

Kram!!!!!!! <3

2011-01-21 @ 11:39:56
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0