Vad är det för fel på denna skit kropp????!!!!!

Ju längre tid det går ju svårare har jag att få i mig ngt.
Jag har haft vissa *triumf kort* vad det gäller mat o vissa saker har jag alltid klarat så som potatis både kokt, stekt och mos samma gäller falurågrut (knäckebröd) och lite nudlar, det är ngt som alltid gått bra.
Men det är svårt nu, allt är svårt och *fastnar* eller va fan jag ska kalla det?
Ont gör det iaf =(
Jag åt lite nudlar tidigare, nu pratar vi verkligen lite också, och jag fick givetvis ont o vart illamående men då jag inte vill kräkas för jag blir knäckt av det plus att det gör ont även det så härdade jag ut och efter ca 45min avtog det onda, men det kan ju inte vara meningen att jag ska pinas för att jag vill ha ngt i magen?
Jag behöver oxå äta och jag vill äta min mage skriker efter mat, men någon gång ska jag väl få ordning på det men den dagen är inte nu och säkert inte inom det närmsta heller.
Skulle vilja veta vad det är som gör att det blir så här och det är ju inget nytt fenomen för mig utan haft det i många år nu frågan är bara varför det blir värre?
Varför blir jag sämre?
Kan ngn därute svara på det?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Får du ner näringsdrycker?Det är det jag överlever av!

2011-01-31 @ 21:51:13
Postat av: Ellinor

Får du ner näringsdrycker?Det är det jag överlever av!

2011-01-31 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0