Vilken skit helg =(

Denna helg har inte maten fungerat alls, med andra ord har det varit värre än vanligt om det nu kan vara det?
Vad jag än har stoppat i munnen har kommit upp igen, har försökt härda ut smärtan som blir då det *fastnar* men har inte klarat så lång tid utan varit tvungen att kräkas för att slippa det onda.
Och gudarna ska veta att jag tuggar så sjukt mkt och noga men det hjälper ju inte, och även flytande kan kännas som om det *fastnar* så jag fattar inget längre =(
Jag har blivit matad med att det är psykiskt under så lång tid att jag börjar tveka på mig själv, tänk om det är psykiskt?
Men igentligen om det nu är psykiskt eller inte så behöver ju jag få hjälp o vård, jag är undernärd med näringsbrist och allt vad det innebär, proverna är åt helvete oxå.
Så i slutändan lär dom ju ge mig vård oavsett orsaker eller?
Jag skule vilja att dom gjorde ultraljud på magen, tarmarna o alltihop, för ngt fel är det då jag svullnar så sjukt mkt.
Den som väntar på ngt gott..... eller? Jag har ju väntat i flera år så jag vette fan om det ordspråket funkar på mig.

I morgon är jag med på tv då =// Nervöst jävlar.
men jag hoppas att det får flera människor att söka hjälp för det finns så många som inte mår bra o som fått så mkt komplikationer men man lider i tystnad, det har ju jag ox gjort fram tills nu.
Jag har kännt mig så skammsen och värdelös för att jag inte lyckades med min operation, och jag vet att man inte ska tänka så men jag gör det...
Vi får se om det blir ngn respons efter inslaget i morgon.
Reportern sa att det skulle sändas på morgonen men att det ev skulle bli ett längre på kvällen 18.30
Sen går det ju att kolla www.nyhetskanalen.se/skaraborg from i morgon om jag förstod han rätt.

Ne nu är det dags för att göra morgon på detta ställe, återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0