Lyser med min frånvaro...

Hej mina läsare.
Ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande, men jag mår inge vidare.
Tar dagligen sprutor med smärtlindring för att över huvudtaget kunna stå upp, jag kräks dagligen oxå.
Det jobbiga nu är att jag kräks 1-2gg per dag men det behöver inte ske direkt efter mat intag utan jag kan äta frukost vid 8 sen lunch vid 12 och jag kan kräkas på kvällen 12 timmar senare och då kommer även frukosten upp =(
Men ingen verkar ha ngt intresse i att hjälpa mig, enligt kirurg är jag ingen kirurg patient längre och vct säger att dom inte har kompitensen att hjälpa mig, så här står jag utan minsta hjälp.
Ska försöka uppdatera oftare och även skriva vad som hänt sen sist och vad kirurgen sagt osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0