Mötet med Kirurgen...

Vet inte vad jag ska skriva om det möte jag hade med kirurgen?!
Tur att Lisa va med mig annars vet jag inte hur jag hade klarat det.
Han ville ta min vikt så det gjordes o han tyckte det såg fint ut.
Sen fråga han om det fanns ngn förbättring sedan den sista operationen o jag sa som det va att kräkningarna kommer inte lika ofta men att jag istället har sjuka smärtor i magen dagligen som gör att jag inte alls kan fungera normalt.
Han säger att jag är ju relativt ny opad så jag får ge det tid, grejen e ju den att jag anser att man inte är ny opad när det gått 8v, men visst.
Han säger att jag får ge de tid ngr månader iaf.
Lisa säger då att han skulle se mig hemma när jag ligger o har ont o att jag inte kan bära min yngsta dotter längre pga smärtorna, hon säger oxå att nu får dom ta sitt ansvar o hjälpa mig.
Det va som o trycka på en knapp han vart så tvär!
Det han säger då är:
Vi kan uppenbarligen inte hjälpa dig här!
Det säger han flera gg och för var gång han säger det sjunker jag längre o längre ner...
Han säger oxå att det inte kommer bli ngn ytterligare op på mig då dom opererat mig så mkt nu.
Lisa vart arg pga hans nonchalans..
Hon får honom o gå med på en ny röntgen för mig, en utan kontrast.
Jag förklarar att jag behöver en sjukskrivning så min make kan börja jobba o vi får utökad dagis tid då jag inte kan ta hand om lill tjejen just nu, det skulle han fixa.
Sen tyckte han att det va ide att jag skulle komma till smärtkliniken i gbg, så jag skulle få rätt smärt lindring.
Och visst det kanske e en tanke men problemet är ju att jag vill att dom fixar mig, ger mig ett värdigt liv, inte att jag ska äta värktab dagligen, det vill jag ju inte.
Jag har just nu spasmofen som smärtlindring för magen o den hjälper men jag vill ju inte ta den dagligen..
Har fått tid för röntgen och en ny tid till kirurg, och denna gång är det till den snälla kirurgen =) jag har bett min kontaktperson följa med o det skulle hon göra, kan ju inget annat än hoppas på att han ska ha en ide om hur vi går vidare...
För det e inge skoj alls längre =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0