inskrivning....

Så då har jag överlevt denna dag oxå, måste till stor del ha att göra med vilket underbar sällskap jag hade =)
Lisa o Patrik hämtade mig på morgonen, sen släppte han av oss vid sjukhuset och åkte på äventyr med sonen.
Först fick ja träffa sköterskan o så.. sen va det dags för kirurgen.
Inget vart som jag hade trott, fast igentligen trodde ja väl inte så mkt mer än att det skulle va en rätt snabb operation o jag skulle kunna åka hem på onsdag kväll, men shit vad fel jag hade.
Kirurgen har bokat operations salen hela måndagen åt mig, det kommer va två kirurger som opar mig men en tredje kommer in då o då.
Summan av det hela blev iaf att dom ska göra en grundlig genomgång och verkligen kolla allt i min mage, och på ett av de nya kopplingarna med tarmarna skulle han sy om för han hade sett ngt där,sen skulle dom oxå göra en ny gastroskopi när jag e sövd.
men tyvärr så blir jag kvar på sjukhuset minst en vecka o det känns ju inte alls upplyftande kan jag ärligt säga.
men har iaf haft en toppen dag med bästaste Lisa, på det sättet va all ångest värt det =P
En sak e säker och det är att jag tar med min "pärla" (dator) så jag har ngt att pyssla med o så fort jag återfått orken ska ja uppdatera er =)
nu e det dags för sängen så trött.

Hoppas ni haft en toppen fredag alla

Kommentarer
Postat av: Ellinor

NU blir du totalrenoverad,toppentoppen!Blir sååå glad för din skull och en vecka går fort och sedan börjar ditt nya LIV/kram

2011-03-18 @ 22:14:13
Postat av: Christina Hobbs

Hej

Har läst det mesta du skrivit, men aldrig kommenterat innan. Men nu vill jag göra det- jag vill skicka en varm kram till dej, jag ska tänka på dej på måndag - jag känner i mitt hjärta att allt kommer att gå bra!

Jag såg dej på Kalla Fakta och jag har oxå läst och noterat vad som sedan skrivits på olika forum. Det jag vill säga till dej är att DU är den enda som vet vad du går igenom och hur du mår. Du är en så oerhört stark och inspirerande människa - många har mycket att lära av ditt mod och din kämparanda. På ren svenska skit i allt dumt och onyanserat en del kläcker ur sig. Respekt och kärlek till dej.

En liten fråga har jag till dej....såg att du har ett ganska litet barn, har du dessutom under denna besvärliga tid gått igenom en graviditet och förlossning?

Mängder av kramar

Christina

2011-03-18 @ 23:19:54
Postat av: Unni

Hej....förstår att du inte vill va där en vecka=( Men kämpa på.Nu gör dom något=) Hoppas att dom hittar va det är för fel..

Unni

2011-03-19 @ 07:53:23
Postat av: Carina

Va skönt att allt gått bra idag nu då! Det känns som att de äntligen verkligen ska kolla allt ordentligt nu! Ha en bra helg!

Kram Carina

2011-03-19 @ 10:54:58
Postat av: Mia

Hej jag hoppas dom kan fixa dina problem så att du kan börja äta normalt igen. Jag såg kalla fakta och blev så ledsen över att se hur dåligt du mår och jag hoppas verkligen att du får tillbaka ditt liv igen. Jag har själv gjort en gbp för ca 5 månader sen och jag mår bra och kan äta allt. Jag blir så förbannad på alla elaka människor som sparkar på en som redan ligger. Första veckan efter min op hade jag en enorm ångest och grät massor men som tur var försvann det. Och när man mår som sämst så vill man inte höra elaka saker som gör att man mår ännu sämre. Lycka till med din op

Kram Mia

2011-03-19 @ 17:10:09
Postat av: Camilla

Hej!

Måste säga då jag läst din blogg ett tag att det måste kännas skönt att, även om det är op hela dagen, att de faktiskt kollar ordentligt. Jag hoppas verkligen att detta kommer att hjälpa dig till ett, vad jag tycker, värdigt liv... Lycka till!

2011-03-20 @ 13:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0