Möte idag med kirurg...

Fy fy fy vad jag inte mår bra, ångesten är vidrig och jag vet inte hur jag ska överleva detta.
Det känns som om detta möte ska avgöra om jag kommer få hjälp, om jag har möjlighet att få ett värdigt liv, ja helt enkelt ska väl min livsdom avgöras idag..
Tänk om han är som alla dom andra jag träffat, nonchalant o kränkande.
Tron om att dom kommer bry sig är noll =(
Eller e det så nu att dom kanske har sett trailern för kalla fakta och inser att dom kanske faktiskt behöver ta tag i problemet?? Nej det va ju önsketänkande till max.
Eftersom man har så otroligt dåliga erfaranheter av detta med KSS, att man blivit kränkt till tårar så många gg gör ju oxå att jag är inställd på att bli det idag med =(
Men kanske, bara kanske så hjälper det att min taggade mamma är med?
Men det e inget skoj att må så här =( och det är ju heller inte meningen att man ska må så här för att träffa en kirurg! eller?
Håll nu tummarna för att det finns en plan för mig idag!!!

Ps: Ellinor och Lisa ni finns i mina tankar jämt mina go tjejer <3

Kommentarer
Postat av: Christina

Skickar ett gäng styrkekramar till dig!!

Jag håller alla tummar och tår som finns för att du ska få den hjälp du förtjänar så starkt!!

Kramar till dig

En bloggläsare

2011-03-08 @ 08:32:58
Postat av: M

Hoppas ditt möte med kirurgen gick bra idag! Vill bara säga att jag tycker det är strongt av dig att ställa upp i programmet! Det är viktigt att de tar upp det och inte bara solskenshistorier om hur bra en operation är. För det är inte bara bra, långt ifrån... har själv gjort en GBP så jag vet. Känns som många tror att en operation är lösningen på alla problem, går man ner i vikt så blir man lycklig... Har en kompis som ätit upp sig för att få göra en och det tycker jag är idiotiskt. Jag hoppas verkligen att det kommer lösa sig för dig, att det blir bättre! Stor kram

2011-03-08 @ 21:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0