Vill bara säga.....igen =P

Jag är jätte glad för er opererade som de gått bra för =) tro inget annat.
Det kanske inte märks i mina negativa inlägg om mitt liv o min tillvaro, men absolut är jag glad för eran skull.
Men desto ledsnare för dom mäniskor vars livsöde blev som mitt, givetvis önskar jag ingen ett liv som mitt eller ens i närheten av hur jag har det, tyvärr finns ni därute och ni är många.
Mitt hjärta o min själ gråter av tanken på att ni har det som jag eller värre...
Och även om det är skönt att veta att jag faktiskt inte är ensam så hade jag nog hellre varit ensam och vetat att ingen annan va tvungen att leva ett helvetes liv.
Vi alla opererade, både dom som mår bra och dom som inte mår bra, bestämde sig för att göra denna operation med samma tro, och det va ju att få ett bättre o hälsosammare liv.
Tyvärr va det en del som fick de flesta komplikationer och som inte mår bra alls, och när man inte mår bra är det jobbigt att va tvungen att kämpa o slåss för att få den vård man har rätt till, o samtidigt som hela kroppen vill lägga av blir ju inte psyket bättre och återigen förlorar man orken till att bråka om det man har rätt till.
Och även fast folk kommer med råd i väl vilja, så har ni inte varit i denna sits är det inte så enkelt som ni vill tro att det är för man orkar inte
, varje dag är en kamp och att slåss mot vården då orkar man inte, det man focuserar på är att orka sig igenom var dag, ja helt enkelt att överleva...
Men återigen jag e jätte glad för er som mår bra och hade min operation lyckats hade ju jag mått som ni...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte finns någon som har antytt att du skulle missunna dom som "lyckats",isf blir jag förbannad!Nu kämpar vi vidare och gläds åt det som är bra!Kramis

2011-03-27 @ 13:30:43
Postat av: Birgitta Thoreson

Hoppas nu att du får må bra åtminstonde kroppsligen efter denna op. Vem var de som opererade dig denna gång?

Krya på dig

Kram

Birgitta

2011-03-27 @ 13:57:06
URL: http://torparmor.bligg.se
Postat av: malin

vi gbp opererade gjorde ett val att låta ngn göra om hela vårt mag och tarsystem, vi vet att det kan bli komplikationer och vi blir informerade om det. visst det är tråkigt att få det, men det är en risk vi väljer att ta.



jag hoppas av hela mitt hjärta att du kan få hjälp så dina komplikationer kommer störa ditt liv så lite som möjligt och du kan börja leva livet igen

2011-04-19 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0