Då kommer man inte vara välkommen på sitt sjukhus mer =P

Sammtidigt blir jag så otroligt förbannad ska ni veta...
Och hur kul är det att känna att om det skulle hända att jag är tvungen att läggas in så kommer man väl bli ännu mer illa bemött än innan..
Om jag ska ta det från början så ni förstår...
Min mor ringde avdelningen på sjukhuset för ngr veckor sedan då hon är så orolig över mina smärtor jag har eftersom dom är så enorma nu.. jag har konstant ont men sen kommer det smärt toppar som gör att tårarna rinner o jag får ligga i foster ställning tills det ger sig..
Hon ringer iaf och får prata med en sjuksköterska som alltid varit bra o trevlig, han har verkligen skött sitt jobb proffisionellt var gång jag legat inne.
Nu får min mor höra att det finns dom ur personalen som faktiskt tagit illa vid sig av min blogg!!!!
För det första har dom ingen rätt att yttra sig om det o sen nämner jag aldrig ngn vid namn utan jag skriver om händelser..
och som vi alla vet är det yttrandefrihet här.
Men detta fick mig att fundera på om jag skulle lägga ner bloggen för jag kände att jag skulle aldrig våga bli inlaggd igen annars, men samtidigt så har jag rätt att ha kvar den.
Så nu förstår jag ju oxå att det måste vara personal som kommenterat helt anonymt i bloggen o det har ju inte varit så himmla trevliga kommentarer...
Men som sagt man behöver verkligen inte läsa denna blogg.
Och jag vill ändå ha kvar den för genom den har jag haft äran att lära känna helt underbara människor som har kommit att betyda massor för mig.
Så jag måste lära mig att bara låta elakheter rinna av mig.
men sen iaf så säger han att mina smärtor måste va psykosomatiska!!!
VA FAN!!!
Hur kan man yttra sig om det utan att ha träffat mig igen?
Blir så less på det.
I 4år har jag fått höra det väldigt OFTA, men att det sen faktiskt varit en hel del somatiska fel som har betytt att jag varit tvungen att opereras flera gånger har dom väl glömt...
man kan undra varför dom är i sånt enormt förnekande när det gäller gbp patienter som har en massa komplikationer och besvär? kan inte förstå det..
i stället för att operera en jävla massa dagligen se då till att eftervården funkar först!!
Känner sånt agg mot dom så ni anar inte... morr

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vet egentligen inte vad jag ska säga,blir bara sååååå trött på idioter!xxx

2011-05-12 @ 09:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0