Jag hade lagt ut foton och nu kommer dom igen...

Har fått kommentarer av mina bloggläsare att dom gärna vill se korten jag hade ute men som jag valde att ta bort.
Skäms hur jag ser ut men ger det ett försök igen..
Jag har då gått från detta:




Och nu ser jag ut så här:


Jag har gått från 160kg till 84 på 10mån ungefär så det e ju inte konstigt man har den huden man har.
Jag vägde nog ca 74 i mars-april när jag va med på kallafakta för att nu ha en vikt som just nu pendlar mellan 54-56kg och jag hatar hur jag ser ut hur tanig jag är.
min syster va här igår det va ett tag sedan jag såg henne och hon tycker det är mer än illa =(
Återkommer till bloggen i morgon...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Har läst igenom lite inlägg nu.

Stackare! Vilken jävla resa du har åkt på :(



LÄste också om det där med att du behöver dricka en massa konstrast innan röntgen.

(vet inte om om allt har ordnat sig nu redan för dig, jag hoppas det åtminstone)

Men när jag röntgades (jag är inte OP, ännu ska göra det nu på tisdag 22/11) så fick jag min kontrast vätska genom droppet.

Jag hade salmonella och grov tjocktarms infektion och fick inte ens behålla en droppe vatten så att dricka var helt uteslutet.

Kan du inte säga det till läkarna att du vill ha dropp och kontrastet via den??



Lycka till!

Kram

2011-11-20 @ 17:09:23
Postat av: Johanna

Men kära vän vad du har blivit smal...blir riktigt orolig för dig. Får du op för att ta bort skinn? Antar att det väger lite så då kommer du ju minska ännu mer i vikt.

Har ni flyttat nu? En fika nån dag?



Kram Johanna

2011-11-20 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0