Kommentar....

Christina om undran.:
Hej linda
Jag vill väldigt gärna följa hur det går för dej och hur du mår.
Finns det chans att få en inloggning?

Hur mår du? Hoppas, hoppas, hoppas att du ska få må bra snart.

Själv opererades jag av ******* på Carlanderska den 12 september. På inskrivningssamtalet som var ca en månad innan dess så kom du på tal, med tanke på Kalla fakta programet etc.

Enligt ******* så hade du blivit opererad och mådde bra.....jag som följt din blogg ett bra tag var ju såklart tvungen att oponera mig, för jag visste ju att det INTE var sant. Det lät då på ******* som att han tänkte kontakta Sahlgrenska för att kolla dina röntgenbilder som jag visste från din blogg hade skickat dit....vad som hände sedan, om han gjorde det eller ej, det vet inte jag.

Hoppas på att få följa dej Linda!

Stor kram
Christina

Hej Christina.
Men shit när jag läste din kommentar höll jag nog på att trilla av stolen!
Okej att man har blivit en patient som det pratas om (gott och ont) men att vissa kirurger ljuger om hur jag mår och har det är för mig en chock nyhet.
Som tur va i detta fallet så visste ju du, som föjer min blogg, att det inte va sant.'
Men frågan är ju oxå om det görs på detta sätt lite då och då?
Jag har ju förstått på vissa kirurger att man helst sopar mig under mattan hellre än att man hjälper mig och ger mig den vården jag har rätt till.
Alla pratar om att jag borde söka hjälp ngn annanstans, men varför ska inte mitt sjukhus, det sjukhus som gjorde open från början, ge mig vård? Vad är det som ger dom rätten att neka mig det?
Visst att man kan söka ett annat sjukhus men jag anser fortfarande att dom har ett ansvar på "mitt" sjukhus.
Livet fortsätter men inte i en positiv mening, jag är dålig, riktigt dålig nu.
Massa Kramar till dig

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Linda



Hm....jag antar att den läkare jag skrev om inte heller tog tag i det då....så ledsen och besviken för din skull....

Håller med dej om att ditt opererande sjukhus både BORDE och SKA ta sitt ansvar - men det verkar ju inte som att dom gör det....

Då MÅSTE du tänka på dej själv och söka dej någon annan stans. För det räcker för in del NU!

Du måste få den hjälp du både förtjänar och behöver!!

Gulliga, fina du...finns det något jag kan hjäla dej med?

Vill du ha ett lysnande öra så finns jag här....

Kram

Christina

2011-11-23 @ 20:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0