Förbannats jävla skit kropp!!!!!

Nej jag mår inte bra inget vill fungera bra och jag hatar allt på en gång...
Är så jävla bitter och ledsen och jag hatar att vara sån då det inte är jag igentligen =(
Gastrotuben gör ont som satan... smärtorna är sinnes sjuka...
Försökte ringa kirurg i onsdags torsdags och fredags och varje dag skulle hon säga till kirurgen att ringa, ingen ringde =(
Vct kan inget göra förens dom får klar tecken från kirurg, och ingen på kirurg hör av sig.... jag orkar inte mer...
Ska återigen försöka ringa i morgon men det e klämdag så ingen är väl där...
Lovar att skriva mer snart..
Så här har min status uppdat på facebook sett ut idag:

Mår skit på riktigt, vet att jag mest klagar men det är sant, gastro tuben krånglar och gör ont som satan, försökte få tag på kirurg onsdag, torsdag och fredag men ingen ringde tillbaka och vct kan inget göra utan ordination från kirurg, FANS JÄVLA SKIT PISS OPERATION!!! jag skulle ju för helvete få tillbaka ett liv inte förlora det jag hade!! Så sinnessjukt!! Fortfarande ingen ork, värken är konstant så man sitter här i sin lgh och funderar på hur det kunde bli så här åt helvete??!

Jag är ju poppis trotts allt ;) Blir en telefon intervju och fotograf hit skickad, har nog blivit som någon sa en gång:
En riktig media hora ;)
Eller så är det väl så simpelt att jag vill ha ut sanningen om gbp operationer och att dom långt ifrån är så bra som det sägs, visst 4 av 10 får ett lyckligt och problemfritt liv ur somatisk synvinkel, men alla andra då??
kommer inte problemen direkt börjar det dyka upp saker efter 1-2år..
Är det värt det?
Nyligen dog en nere i skåne, hur många har igentligen avlidit på operationsbordet? Eller av att kroppen lägger av och organen slås ut en efter en,
eller av att man tagit livet av sig pga att man står utan hjälp?! Jag vet flera!
allt tystas ner... så sjukt verkligen!
är det verkligen mer hälsosamt att låta sig opereras än att leva med fettma? kommer verkligen en operation förlänga ens liv?
Japp en riktigt bitter brud det är jag det!

Visst är jag en mkt positiv och glad tjej ;)


Kommentarer
Postat av: Ylva

I mina ögon är du bara underbar:-) Du har all anledning i världen att känna dig bitter. Du gör ett jättejobb för att se till att sprida sanningen om de här operationerna för att fler inte ska drabbas. Du kunde inte veta att det skulle bli så här. Jag tror du kommer bli belönad på ett eller annat sett för det arbete du gjort. Tusen styrkekramar till dig och din familj!

2012-04-30 @ 20:47:30
Postat av: Mille

Jag hoppas verkligen att du får hjälp, det var ju inte så här det skulle bli. Det skulle ju bli en glad Linda, inte en jätte ledsen Linda. Jag hoppas att läkaren har ringt dig, om inte annat så får du försöka ringa till avdelningen på sjukhuset och be dem att läkaren ska ringa upp dig. Det är ju inte så länge sedan du åkte hem.



Jag hoppas som sagt att du har fått hjälp redan, DU behöver all hjälp du kan få!!!

Jag önskar dig all lycka och hoppas verkligen att det blir bättre, du som verkade må "bra" när du åkte hem. Du ser så glad ut på kortet du har tagit på dig efter 6½ veckas sjukhusvistelse...



Ger dig styrkekramar!!!

2012-05-02 @ 17:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0