Jag finns

Förlåt att jag inte skriver, men som alltid är jag ju sämre igen...
Efter ngr dagar då jag fått gastrotuben vart jag sämre och mår ruggigt dåligt än...
Jag kräks mer är någonsin, men hoppas det vill ge sig snart, smärtorna är ju inte av denna värld heller.
Jag äter ju min långtidsvärkande smärtlindring men den har inte räckt så jag har fått morfin i cvk´n under tiden..
Lovar att uppdatera er så fort det inte är så illa med mig..
Hoppas ni hänger kvar trots min frånvaro...
kramar från en mkt trasig trasdocka...

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad skönt att höra något från dig. Jag blev lite orolig. Fan att du blivit sämre nu när det äntligen verkade som att de skulle få lite ordning på allt. Känner dig inte men tänker på dig ofta och hoppas verkligen att allt kommer bli bra/bättre för dig i framtiden.

Vänligen Anna.

2012-04-06 @ 18:47:12
Postat av: Bella

Halloj!!

Tänker på dig varje dag <3 Styrkekramar <3

//Bella

2012-04-06 @ 22:03:21
Postat av: agneta

Jag hittade din blogg ,måste säga att jag lider med dej :( Hoppas du orkar kämpa på ! Ge inte upp !!

Styrkekramar Fr.Agneta i Finland

2012-04-07 @ 07:53:24
Postat av: Ellinor

Du vet var jag finns.KÄMPA,det vänder snart,känner det på mej/kramelikram

2012-04-07 @ 08:56:56
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Lotta

Åh Stackars dig vad jobbigt du har.

jag vet inte vad jag ska säga men kanske det räcker med att säga att jag tänker på dig och hoppas det vänder nån gång. Kram Lotta

2012-04-07 @ 09:18:08
Postat av: Jenny

Usch! Jag lider med dig! Kollar din blogg varje dag och hoppas varje dag att där ska stå att du e bättre. Skönt att du gav ett livstecken nu. Började bli riktigt orolig....hoppas det hetsig snart, kram!

2012-04-07 @ 10:03:22
Postat av: lotta

2012-04-07 @ 19:19:09
Postat av: Ylva

Tänker ofta på dig och önskar att du ser på dig själv som en människa som bara försökt göra det bästa för sig själv och sin familj. Önskar så att du inte ser dig själv som värdelös bara för du hamnat i denna situation. Kram.

2012-04-08 @ 23:09:57
Postat av: Maria Jallow

Läser lite på din blogg och känner bara hur jobbigt du har det! Jag hoppas verkligen att det här ger sig någon gång! Tänker på både dig och din familj! Du är inte värdelös på något vis, det här har du inte skapat själv, eller hur?

Önskar verkligen att det fanns ett slut på det här. Kram!

2012-04-09 @ 18:23:48
URL: http://startarom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0