Torsdag 12/4

Nu har den fin fina kirurgen tittat in och bjudit på ett fint leende ;)
Nu ska vi öka tempot på vällingen.
Idag höjer vi till 200ml i timmen =) och det blir nog två påsar idag med.
I morgon ökar vi farten ytterligare och sätter in en tredje påse så nu händer de grejer.
Näringsdroppet sma minskas och så småningom tas bort och i denna takten om vi inte stöter på problem så kommer jag hem i början av nästa vecka, weeeeeeeeeeee håll tummarna!!
Jag upplever inte att jag kräks så sjukt mkt som jag har gjort nu sen jag fig slangen i magen, men jag kan missta mig oxå... jag kräks efter varje gång jag äter o dricker men det känns inte som allt måste komma upp utan det är bara en del, kan ju hoppas att det inte bara är just idag utan de blir som "vanligt" igen att jag får ha mina saker jag kan behålla mina sk säkra kort.
Jag är trött men fan så mkt piggare än när ja kom hit för snart 6v, jag har ont och jag gråter ofta men det är bättre, jag är bättre kroppsligt med ork och allt det där.
Tänk om man hade fått näringen för länge sedan... men nu ska jag försöka att inte titta bakåt bara fram....

Kommentarer
Postat av: Mille

Vad skönt att det går framåt! Nu hoppas vi på FRAMTIDEN!!!

Skönt att Du mår mycket bättre även om du fortfarande är trött. Härlig framgång tycker jag!

Många kramar till Dig!

2012-04-12 @ 13:58:20
Postat av: Lotta

Härligt!

Kul att höra tt du känner dig lite bättre och ev får komma hem snart.

kram Lotta

2012-04-12 @ 18:19:54
Postat av: \majja

..och vad kommer hända framöver nu då?

Har du planen helt klar nu?



Skönt att höra att du själv faktiskt tycker du är bättre!

2012-04-13 @ 11:50:44
URL: http://1och0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0