Bloggar

Det finns ju ett gäng bloggar jag följer, men kan ärligt säga att jag blir så chockad över vad människor skriver i kommentarer i de olika bloggarna, elakheterna verkar hagla in.
Om man ändå bara ska vara elak kan man då inte skita i att lämna en kommentar?
Och vad får vuxna mäniskor ut av att vara rätt igenom elaka mot andra, något jag verkligen inte kan förstå mig på.
Fast jag förstår heller inte varför man väljer att följa en blogg när man inte tycker om personen som skriver och när man ändå bara tycker att det personen skriver är skitsnack.
Nej det övergår mitt förstånd.
Jag vet ju att några som följer min blogg är såna som inte tycker om mig för fem öre, jag får ju loggar med ip adresserna på alla som besöker min blogg per dygn, och vissa av läsarna bor ju här i tibro och vad vi tycker om varann är väldigt ömsesidigt och jag antar att anledningen till att just dom följer min blogg är ju för att ha något att skvallra om och sen är det ju för att gotta sig ju sämre jag mår. suck, men såna mäniskor finns det desvärre överallt.
Men dom jag först och främst tänker på som bor här i tibro går ju även runt och tycker sååååå synd om min make, min mamma och mina barn, men att jag kan ha det som jag har det det gör uppenbarligen inget.
Ojojoj en vacker dag tänker jag skriva om er och allt ont ni gjort, men den dagen är inte idag och inte heller i morgon men den kommer det garanterar jag er.
Men iaf dom bloggarna jag följer vissa är ju mer "kända" och shit vad skit dom får i sina kommentarer, folk kan vara upprörda över smink eller vad ngn har på sig, förstår verkligen inte hur man orkar och varför man väljer att fortsätta följa den bloggen om man bara stör sig ändå...
måste ju finnas bättre saker att lägga energin på lr?
Men man ska ju inte förstå sig på allt heller...
Jag är nog rätt skonad ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0