Frivilligt!!!

Återigen så är det inget läs tvång på min blogg utan tycker man bara illa om det jag skriver eller gör förstår jag inte varför man väljer att läsa den dag efter dag, jag förstår inte så ni kan ju gärna förklara varför?
Jag är så trött på att få skit dag efter dag...
Antingen så störs man på det jag skriver om hur vården har bemött mig...
Eller så får jag skit för att jag valde operationen och då ska man inte gnälla...
Och detta med min ångest och socialaproblematik verkar ju en viss grupp tydligen veta mer hur jag själv mår än vad jag vet, just det enligt samma grupp skulle det va ren skitsnack, visst ni vet tydligen bättre än mig...
Och att jag kräks 1-10gg per dag stämde ju heller inte för så kunde inte en enda människa leva, så enligt den gruppen mäniskor är varje ord jag skriver skitsnack och påhittat...
Jag inte förstå hur mycket jag än försöker och varför i hela fridens namn skulle jag hitta på?
För vem vill hitta på att man svälter ihjäl, att utan hjälp kommer jag att dö, mina barn mister sin mamma och min make sin fru..
Varför skulle jag hitta på att dagarna består av hunger och kräkningar samt smärtor från helvetet..
Nu får ni verkligen ta och ge er!!!!!!!!!!!
Jag tänker inte sluta blogga om mitt liv min verklighet hur elaka kommentarer och mail ni än skriver, jag har gjort ett val att öppet skriva om baksidan av en gastric by pass operation och hur det kan gå om det inte blir lyckat..
Det enda som kommer få mig att bli tyst ett tag är när datorn ger upp, men NI kommer inte få mig att sluta!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag förstår att du är jävligt trött på alla elaka människor ...vad har dom att göra på din blogg om dom bara ska häva ur sig massa skit!! Men du vet vi är många som tycker om dig. Trevlig helg o stor KRAM.

Mia

2012-02-03 @ 17:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0