Idag är ingen bra dag, sämre än annars...

Gick nog upp på tok för sent, brukar ta min spruta senast 6.30 och nu hann den bli efter 8 =(
min mage är så ond, hatar detta, smärtorna har varit vidriga men håller på att ge sig nu, äntligen.
Tiden går sååå sakta och jag ska ju inte till smärtkliniken förens den 16de och jag vet inte vad han ska kunna hjälpa mig med utöver smärtlindring men hoppas på remiss eller liknande för jag vet ärligt inte hur länge till jag orkar... det börjar bli så tufft.
jag är så trött...................................................................

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

KRAMEN VÄNNEN.. Jag var igår på VC i Gullspång. Hade "stor möte" med AF, SOC och läkare. Jag får nu remiss till Falköping för utredning om vad min kropp klarar och inte klarar.. Då jag har sådan värk. Har du varit iväg på det?? det är för att jag MÅSTE få sjukpenning.. Jag är sjukskriven men FK anser jag KLARAR av att jobba.. Sitter å kollar lite fonder.. ;)) VI måste fixa så vi kan få IN lite så VI kan hitta på något för oss själva och för våra familjer.. Och spec DU så du kan ha lite skoj med dina älskade småttingar.. Jag hoppas du orkar med besök imorgon.. KRAM KRAM..

2012-02-01 @ 09:44:22
Postat av: Ellinor

Kraaaaaaam

2012-02-01 @ 10:18:48
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Tessan

Har följt dig lite ett tag. jag är så impad att du står ut med det!. äör så hjälplös att se dig mår så dåligt!.



Kämpa på det!

KRAM från Skövdebo

2012-02-01 @ 15:40:57
Postat av: Doris

hur mkt kostar en ny dator?? hur mycket är det kvar??

2012-02-01 @ 22:59:51
URL: http://mittviktigaliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0