Igår va det jobbigt...

Tolka nu inte detta inlägg fel, för hur det än är så har jag aldrig missunnat min familj att äta och även fast jag inte kan så har det inte varit jobbigt att dom äter men igår höll jag nog på att bryta ihop...
Jag va riktigt hungrig och hade sjukt ont på kvällen och som lördagsmys skulle familjen äta hamburgare med bröd och pommes till...
Det lukta såååå gott och det såg så underbart gott ut på deras tallrikar, just då tyckte jag synd om mig själv och tårarna va så nära, det kändes som om jag skulle bli tokig.
Det är första gången jag tycker det är så jobbigt när dom äter och jag inte kan, det såg gott ut och det lukta gott, tyckte det lät så när dom tugga att jag bestämde mig för att gå och lägga mig i stället.
Jag hoppas det va en engångs grej, för det va så tufft att känna så.
Jag brukar ju aldrig ha problem med det jag lagar ju mat till familjen, bakar bröd och bullar m.m men sånt har jag ju aldrig tyckt varit jobbigt att göra för dom, nej det va nog bara en knäpp jag fick ;)
Funderar på att baka semlor idag bara för det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0