kommentar.... Åsa

Åsa om Kommentar:
Funderar runt detta med datorn !
Hur mycket saknas för att du ska kunna köpa dig en rosa mini pc?
För lite har du väl ändå fått in av Goa blogg läsare ??
Å nej jag tycker absolut inte att det är osmakligt av dig , att våga be om hjälp ! Det kallar jag för mod!
Hoppas innerligt att du får ihop till denna !!
Så ta inte bort konto info ! För från mig kommer det en slant när lönen finns på mitt konto !
Kram

Hej Åsa och tack för dina ord.
Tror att det kommer dröja dock innan jag kan köpa mig min rosa mini pc =/ Men den som väntar på ngt gott ;) 
och jag hoppas ju att denna inte ger upp innan men tyvärr verkar den inte vilja vara med så mkt längre till =(
Jag va inne på din blogg och jag ville kommentera, har du tagit bort den funktionen?
Jag kunde inte lämna en kommentar på ngt av dina inlägg.
kram Linda

Kommentarer
Postat av: ÅSa

Hej Linda !

Nä har inte tagit bort den funktionen, det är mina inlägg sim

Jag gjort via iphonen som inte går att kommentera !

Ska strax damma av datorn å lägga in ett inlägg via den !

Måste bli bättre på att blogga via datorn !

Kul att du tittade in på min sida :)

2012-02-07 @ 11:23:29
URL: http://asany.blogg.se/
Postat av: Malin

undrar med hur mkt du fått ihop. men du verkar inte vilja säga, kanske kan jag hjälpa till lite, men undrar ju hur mkt du behöver

2012-02-07 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0