Blir så paff....

Ni är många där ute som skrivit till mig och det tackar jag er verkligen för, ni får mig att känna att jag oxå är värd något och ni får mig att orka blogga vidare..
Ni som skickat mail, jag lovar er att skriva till er bara orken vill komma, just nu är orken rätt liten.
Jag blir så paff hur många det är som har eller har haft det som jag, och ni skriver eran historia till mig och dom låter nästan samma och ändå är ni oberoende av varann, helt sjukt.
Det får mig att undra återigen, hur är det med kompitensen hos dom olika sjukhusen???!!!
Kanske dom borde plugga lite om vad som kan ske och vilka komplikationerna är.
Många som har kräkts, haft smärtor m.m har efter många om och men och mkt tjat på vårdpersonal kommit fram till att det varit magsår i den del av magsäcken som inte längre används!
Dom har då fått rätt hög dos omeprazol och blivit så mkt bättre, dom har kunnat börja äta igen och smärtorna är överkomliga.
Tänk om det "bara" är det fel jag oxå har, tänk om jag har magsår?
Ska köpa omeprazol på måndag och hoppas på det bästa....
Tusen tack för att ni delat eran historia med mig och gett mig tips och ideer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0