Då har man klarat en dag till...

Hoppas ni haft en bra dag där ute.
Min har iaf fungerat, kräkts några gånger.
Fått i mig lite potatismos och några bitar choklad =) alltid ngt.
Har bakat bröd i förmiddags gjorde jag en dubbelsats och nu är jag precis klar med ytterligare en dubbelsats.
har mest stått i köket idag, men lunch o så förberedelserna för morgondagens mat.
Inte jätte skoj när jag inte själv kan äta fast jag tycker ju det är skoj att baka och laga mat synd som sagt att jag inte själv kan äta =(
Mycket tankar idag som vanligt.
Min mamma ringde ju vct igår men som vanligt kunde dom inte svara på en enda av hennes frågor så hon fick en teletid med läkaren på tisdag, kan ju bli spännande att se om han vet ngt som hon undrar, tror dock inte det.
Sen kan man ju undra var tiden till kirurg tagit vägen, i hans svar till vct läkaren stod det att jag va inbokad på ett nytt besök men han hade inte dom uppgifterna just då...
Detta va ett bra tag sedan och fortfarande har ingen tid kommit.... skumt.
Ne nu mina vänner ska jag fixa kvällsmat sen tv en stund innan sängen..
Återkommer med mina tankar i morgon =)
Nattnatt alla goa... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0