Detta vart ju helt fel =(

Måste börja med att säga att det va faktiskt mina läsare, några av er som tyckte jag skulle öppna ett konto för att försöka få in bidrag till en dator, så efter att jag funderat så öppnade jag ett.
Fast jag tror verkligen aldrig att jag ens kommer få ihop till en dator men det spelar ju mindre roll, jag kan ju hoppas ändå.
Många av er som kommenterat får det att låta som om jag bara bryr mig om matriella ting vilket är så fel!
Men jag vill ha och jag behöver ha en fungerande dator hur konstigt det än låter för er, men detta är min länk ut i verkligheten.
Och ska jag bli inlagd känner jag att jag måste ha en fungerande dator som skydd, så jag kan skriva om/när jag blir behandlad illa eller fel....
För er som aldrig blivit illa behandlad på ett sjukhus, av personal, kommer aldrig förstå varför en dator är så viktig för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0