Fan helt enkelt

Idag har jag en dålig dag igen!
Inte ovanligt alls längre men jag vänjer mig ju fan aldrig vid smärtorna och hungern, kräkningarna och besvikelsen.
Jag känner hur bitter jag är, hur arg jag är på vården som inte hjälper mig.
Vården som bara tittar på så länge jag svälter mig utan att ingripa, jag försöker givetvis peta i mig lite då och då och får hoppas att det ska stanna kvar, men ett smårgåsrån och ngn isglass är ju inte näringsrikt precis.
Jag vet inte alls vad jag ska göra, var jag skulle kunna hitta en mänsklig läkare som förstod att detta är ohållbart...
Nu ringde vct och därifrån får jag ingen hjälp så nu får jag vänta till smärtkliniken öppnar, en dag till med ont =( känns som smärtan suger ut all energi ju...
Får ta en oxynorm injekt och bara ligga idag då, den är ju inte hälften så bra ens.
men men bara att bita ihop.........................urk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0