Försöker så att vara "Normal"....

Nu har jag kämpat hela dagen med att vara den där pigga och energifulla mamman jag vill vara...
Så tufft det varit trots att jag tagit min smärtlindring.
Den gör mig ju rätt smärtfri ändå men sen har jag ju problem med att ha orken, jag skulle nog lätt kunna sova bort mitt liv, så trött.
Men idag har jag umgåtts med min stora tjej och hon har hjälpt mig städa lite, och när jag fixat i köket med disk och lunch har hon suttit vid min dator ute på fejjan ;)

Så summan av vad jag faktiskt gjort idag är:
- Plockat i och ur diskmaskinen 3gånger.
- Gjort potatismos och korv+bröd.
- Dammsugit både uppe och nere, 147kvm
- vikt tvätt.
- Rensat och fixat hos kaninen.
- ätit lite potatismos = kräkts
- ätit lite popcorn = kräkts
- smaka på pannkaka = kräkts
- Pratat mycket med dottern, känns så bra, men även tufft.
- Kollat film med dottern.

Nu ska jag ta ett varmt bad, dessvärre brukar jag få så ont av att sitta i badkaret att ag inte kan bada så länge men det är skönt så länge jag klarar det.
Sen blir det söndags mys i soffan med alla kidz + maken, lite smörgåsrån och vitlöksost (brukar gå utan kräkning så det hoppas jag på ska gå igen)
Imorgon åker snuttan till sin far och det är så tungt, jobbigt att inte ha henne här, blir så tomt utan henne för familjen är inte komplett varannan vecka utan henne.
Bara att härda ut tills hon kommer hit igen min prinsessa <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycker att du är fantastisk!Ellinor

2012-01-15 @ 20:47:52
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: M

Jag har läst flera gånger att du tycker om att bada, men att det är så hårt och gör ont efter ett tag.



Har du testat att sitta på en typ badring, eller en badmadrass som man har på stranden, en uppblåsbar alltså?



Jag vet att personer som har opererat sig och inte kan sitta, rekommenderas att sitta på just en badring (eller hemorrojdring blink) för att avlasta och underlätta belastning.



Det kanske kan funka för dig?

2012-01-16 @ 09:14:59
URL: http://1och0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0