Fredag hela dagen...

Och som vanligt händer det ju inte allt för mkt i mitt liv just nu eftersom orken lyser med sin frånvaro.
Missfärgningarna på höger hand är nästan borta men när jag vaknade i morses så har jag massa missfärgningar på vänster hand =( ser så skitigt och dant ut, sen skulle jag ju vilja veta vad det beror på?
Jag har iaf idag klippt klart hunden (men hon ser ju ut därefter haha)
Sen måste jag ta tag i mina klädgarderober idag jag har skjutit det framåt dag efter dag men nu måste jag göra ngt åt det.
Jag uppdaterar lite senare om hur jag mår för just nu tänker jag låtsas att jag är som vilken normal person som helst, jag tar en paus från smärta (har tagit smärtlindring) och kräkningar (försöker inte äta då)
Hoppas ni alla får en trevlig fredag där ute.
På återseende.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0