Godnatt där ute...

Är så trött och allmänt nere...
Vet att dom första timmarna får jag sova oavbrutet, jätte skönt sen börjar helvetet =(
Samma visa natt efter natt...
Tänk om man fick sova en hel natt, det va så länge sedan.
Gruvar mig för natten, har så ont.
Vaknar av en fruktansvärd smärta i höften jag ligger på sen är det kört.
Jag vrider och vänder mig miljoner gånger tills det är dags att gå upp.
Inget roligt längre som ni säkert kan förstå.

Jag fortsätter blogga ett tag till får vi se vad som händer, tänk om någon pusselbit så småningom kommer att passa?
Nattnatt där ute

Kommentarer
Postat av: Marika

Linda! Har följt din blogg länge och du verkar så stark fast du mår skit!



Har du kontaktat Carlanderska i Göteborg?

Jag har haft kontakt med dem och de är superbra, snälla och vänliga.

2012-01-11 @ 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0