Hatar att känna så här ju.... fan oxå!

Känner mig så ledsen och ensam..
Jag hatar detta, skulle lätt gå och gömma mig och bara stor grina..
Har nog tårar så det räcker till x antal timmar iaf..
Jag gillar inte att vara ledsen och jag gillar inte när jag känner att jag vill ge upp, jag vill inte va ensam i detta.
Ensamheten är faktiskt vidrig och trots allt ljud i lägenheten från djur, barn, make och mamma så känner jag mig som den ensamaste som finns, dom lever som man ska medans jag får leva i min vidriga ensamma bubbla av ett ovärdigt liv...
Snart är 5års dagen här, dagen som skulle förändra mitt liv för alltid, och visst förändrade den mitt liv men inte som jag hade trott som jag hade drömt om, nej den dagen kom att bli första dagen på en helvetes resa som jag nu varit ute och åkt på i snart 5år och gudarna ska veta att jag vill avsluta denna resa nu, orkar inte ett år till, frågan är hur länge min kropp orkar innan den lägger av?
Skulle den klara ett år av svält till?
Ja fy fan helt enkelt, jag kan inget annat än att skaka på huvudet............................

Kommentarer
Postat av: Carina Andersson

Lilla hjärtat lilla gumman

Hur ska jag kunna ge dig kraft? Tänk om vi kunde sätta en sladd mellan dig och mig så du kunde få lite energi, näring och livsgnista från mig. Tänk om jag bara en dag kunde ta över dina vedermödor. Så att du fick leva lite. För livet är ju till för att levas. Inte för att svältas till döds. Det river i mig av frustration över att inte kunna göra något.

Jag hoppas bara att du orkar hålla ut och att tidningen kommer att kunna göra något. Annars går jag vidare. Men du måste ju orka. Du får inte dö. Jag tillåter inte det. Det måste finnas hjälp.



Kramar igen och igen och igen och...

2012-01-05 @ 18:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0