Hopplöst allt är hela tiden =(

Dag ut och dag in är jag hemma, vill göra så mkt men kan inte dels för att jag har ont men orken är borta, och blodtrycksfallen extrema =(
Känns som jag bara är här utom som helst nytta, mest i vägen.
Får dåligt samvete om jag lägger mig och det är så jobbigt så då klarar jag inte det heller.
All denna dötid gör att man tänker så sjukt mkt och oftast är det väl inga glada tankar för det känns som om jag inte har något att se framemot överhuvudtaget just nu =(
Segt som fan =(
Hoppas ni har det så mkt bättre än jag därute för detta är ingen höjdare...

Ps: jag fick frågan om jag hade eller om jag funderar på att ha en samtalskontakt, ville bara säga att det har jag, jag träffar en helt underbar psykolog som jag kan ventilera mina känslor med, dessverre har vi inte kunnat jobba som det va tänkt med kbt pga att min kropp är så dålig, men om jag får hjälp med den somatiska biten ska vi börja jobba mer med den psykiska d.s

Kommentarer
Postat av: e v e l y n a . b l o g g . s e

Fin blogg :D vill du följa varandra med bloglovin? :)

2012-01-31 @ 13:49:42
URL: http://evelyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0