Hur många finns där ute?

Vi som fått komplikationer pratas det ju inte om alls i dom förberedande samtalen inför en gbp operation, utan allt det bra lyfts fram.
Nu undrar jag hur många av er som läser min blogg och som är opererade eller känner någon som blivit opererad och som fått komplikationer?
Kan ni skriva ngt i kommentaren, det spelar ingen roll om ni tycker att era kommplikationer är små jämnfört med mina, då dom är störst för dig.
Så meddela stora som små komplikationer.
Fick en kommentar om ytterligare en tjej med kommplikationer.
Hon gjorde sin operation 2006 och har inte kunnat äta fast föda sedan dagen innan operationen.
Hon ska återigen opereras på måndag och har sedan sin gbp operation opererats 12 gånger!!!
Hennes läkare har oxå sagt de måste va psykiskt och skickat henne på utvärdering men hon har varit fullt normal, så kirurgerna i hennes landsting vill blunda för hennes problem och som för mig skylla på att de skulle vara psykiskt, så sjukt.
Lider med henne verkligen...
Återigen, jag undrar verkligen hur många det finns därute som man aldrig får höra om??

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Snavade in på din blogg nyss, men minns att jag har läst om dig tidigare. Jag är själv GBP-opererad sen tre år tillbaks, jag har tappat 75 kilo på dessa år. Min enda komplikation är att jag måste äta Omeprazol för magen, har provat att vara utan men det mår jag inte bra av, får svårt att äta, kräks upp det mesta och allt smakar pyton. Jag klassar min op som mycket lyckad. Visst mår jag dåligt vissa dagar, men då vet jag nästan alltid varför, har ätit för mycket, för lite, för oregelbundet, druckit för lite vatten vilket gör att jag inte får gå på toaletten regelbundet, och det mår jag pyton av.Hade jag inte gjort min operation så vet jag inte hur dåligt jag hade mått idag, ryser när jag tänker på det, gissar att jag hade haft svårt att klara av mitt jobb. Hoppas du får den hjälp du behöver så att du kan få må bättre.

2012-01-21 @ 13:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0