Ibland tvingar jag mig att orka!!

Ibland eller snarare väldigt ofta tvingar jag mig att orka göra saker.
Jag är igentligen halv död men jag är fortfarande en mamma och gudarna ska veta att jag verkligen kämpar med att vara just det, en mamma.
Men av några smörgåsrån och isglass får du inte så jätte mkt energi och med mina otroligt dåliga värden är det inte konstigt att jag är så trött.
Men iaf i mitt försök att vara den där jag vill vara så ser jag alltid till att baka brödet själv =)
Så några dagar i veckan ställer jag mig och bakar, känner mig riktigt duktig då!
Så här såg det ut idag när jag var klar.....




Nu ska jag kolla vad jag har för tyger så jag kan sy lite nya gardiner, weeee =)

Kommentarer
Postat av: lisbeth

roligt att höra att du har lite ork, för det är ju jobbigt att baka och sy, hoppas du även kan smaka lite av de fina bullarna...Kram Lisbeth

2012-01-16 @ 18:54:18
URL: http://minresamot.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Du är otrolig.....kram

2012-01-16 @ 20:36:14
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: jolina

lilla du

du blir inte en sämre mamma för att du inte bakar lägg den lilla energin på dig sjäv och köp bröd du behöver all energi du har till dig själv.

2012-02-14 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0