Jag bara gråter...



Fy vilken skit dag, verkligen, fryser oxå
Ingen värkmedicin är ju = smärtor från helvetet + tårar av hopplöshet.
Och om ag ska vara ärlig lät det lite på 1177 som om det va ingen ide att åka in för om den aktuella kirurgen inte tycker att man ska läggas in så är det bara att åka hem igen, och det är jag på tok för matt för att klara av.
Den jobbande kirurgen är den som varit med vid ALLA mina operationer, men som gång efter gång säger att det måste vara psykiskt och enligt statistiken så är jag lyckad.
Det va samma kirurg som börja gapa som en idiot när Lisa sa till han (då hon följde med mig på samtal hos han) Hon sa att nu får dom väl ta sitt ansvar, han blev skogstokig.
Han tycker jag är en jobbig patient så då kan ni ju ana vad han skulle säga om jag kom.
Han har ju även sagt att dom aldrig mer kommer att operera mig för det har dom gjort så det räcker.
Samma kirurg som vid utskrivning efter sista operationen, trycker till utav bara helvete på min mage för att *känna* smärtan va vidrig och jag skrek rätt ut och efter det började kräkningarna och smärtorna, men när jag efter en tid försökte berätta det va ca 2mån efter den sista open då säger han, men du är ju rätt ny opererad så då har man ont!
Nej ni den kirurgen kommer göra allt för att slippa mig.
Då är frågan vad hittar vi på nu?
Mamma ringde ju som sagt 1177 och fråga och hon sa till mig när hon lagt på att vi måste komma på en ny plan.
Har ni några ideer?
jag är helt tom och orkeslös, smärtan suger ur en det där lilla sista man har.
Kolla skåpen men det finns inte en enda värk tablett på detta ställe, inget.
Vi brukar ju alltid ha ngt men inte nu =( Vet inte hur jag ska överleva till måndag, vet inte hur jag ska klara mig denna vecka
Jävla skit helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej! Vad less man kan bli av dagens sjukvård. Rent spontant vill jag säga att du verkar vara riktigt stark. JAg vill ändå säga "ge inte upp"! Om de inte vill hjälpa dig där i din stad/ditt län, kontakta andra kommuner/län, Sverige är långt! All sjukhuspersonal kan liksom inte vara rötägg. Någonstans i Sverige så finns just din hjälp! Det är inte lätt, men kämpa på kära du! Kram/Milla

2012-01-23 @ 18:19:47
Postat av: Tehi

Vad ledsen jag blir när jag läser hur du blir behandlad. Det låter "ättestupan" om det.



Vad säger du om akupunktur? Det använder de ju som smärtstillare ibland. Kanske de t o m har det på ditt sjukhus.



Här i Malmö föreslog de mig det till mina svettningar som jag har pga av antiöstrogenpreparatet som jag äter efter min bröstcanceroperation.



Annars finns det ju privata akupunktörer. Be din mamma kolla runt lite.



Håll ut! Kram / Terhi

2012-01-26 @ 15:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0