Jag har så ont...

Kan ju hoppas det är en tillfällighet och att i morgon är allt så mkt bättre, undrar om jag tror på det själv igentligen.
Magen är svullen och jag har ont, och jag känner att jag blir lite rädd för jag har ju tagit smärtlindring,nu va det ju ett tag sedan jag tog den sprutan men jag brukar aldrig ha så ont under tiden den verkar, så nu undrar man ju vad som händer?
Återigen kommer frågan upp i mitt huvud har detta med mitt in opererade nät att göra?
Kan nätet lossa lite eller så?
Försökte googla om det men hittade inte något alls om just in opererade nät.
Ni som följt mig vet oxå om min känslor och tankar ang mitt hem sjukhus och det kan säkert vara svårt att förstå men jag är livrädd att det ska bli så akut att jag måste söka mig dit fortare än jag har tänkt mig och den tanken gör mig panikslagen!
Nej jag får ta en spruta för jag håller på att gå av på mitten =( SKIT OXÅ!!

Ps: tack för alla goa kommentarer, ni håller mig flytande. ds

Kommentarer
Postat av: Carina Andersson

Lilla hjärtat

Hur ska det gå för dig. Mina tårar rinner. Kalla fakta hade jag hoppats på men...

Förstår de inte. Du måste ha hjälp. Och här sitter jag. Hjälplös och läser om hur dåligt du mår. Om din rädsla för KSS och sjukhuspersonal som inte förstår. Och så har folk mage att gnälla för att du lagt ut ett konto så du kan få en bloggdator.

SKÄMS på er människor.

Jag hoppas att du vet att du får messa mig och det gäller ju givetvis även om du kommer till sjukhus.

Lilla Linda. Vad kan jag göra?

2012-01-30 @ 18:57:40
Postat av: KeyYo- skall tas med en nypa salt!

oooooooooj, hoppas du mår bättre.....



- Keyyo, humorbloggen som tar fram många skratt och leenden! Läs några inlägg, eller se dem annorlunda videobloggarna, du kommer inte att bli besviken!

2012-01-30 @ 19:42:42
URL: http://keyyo.blogg.se/
Postat av: Zahraa

Sugen på en ny header?



Isf, var med i min header tävlig



http://zahraas.myshowroom.se/tavling-vinn-en-header/#comment



Headern ska göra på Photoshop CS5,1 och vinnaren väljer exakt hur headern ska se ut.



Lycka till! :)

2012-01-30 @ 20:05:10
URL: http://zahraas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0