Knäckt....

Igår kväll satte jag mig i soffan och skulle äta några smörgåsrån.
Jag fick så ont =(
Och magen svullnade upp som en ballong och jag såg gravid ut.
Mådde illa och gick och la mig, jag fick be maken komma med smärtlindring..
Efter ett tag lugna det ner sig men fy vad less och rädd jag vart.
När ska det ta slut? aldrig?
hur mycket orkar man? jag är ju bara människa!
När jag hade mitt bråck i magen så svullnade jag oxå så fort ja åt ngt, kan det va ngt liknande igen?
Kan det ha hänt ngtmed nätet som dom opererade in?
kan ju inget annat än att hoppas på att det va en engångs grej!
Men nu är ja ju ännu räddare för att stoppa ngt i munnen för det va ingen trevlig upplevelse......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0