kommentar...

Anonym om Om ni vill....:
Hej. Jag läser din blogg men jag vet inte vad jag ska säga för jag tycker att det är för djävligt att du mår som du mår..och ingen hjälp får. Finns det ingen vetig läkare? Jag måste fråga var du på apoteket i fredags i falköping? Det var en tjej där och hon var så lik dig..kände jag bara ville gå fram o fråga men kunde inte med...KRAM Mia

Hej Mia.
Det va tur att du inte gick fram för det va inte jag ;)
Jag är aldrig i falköping mer än när jag ska träffa smärtläkaren men då tar jag sjuktaxi dit och sen hem så jag går aldrig omkring i Falköping.
Dessvärre än så länge har jag inte stött på en mänsklig kirurg/läkare mer än smärtläkaren =(
Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0