Måndag och en ny vecka....

Vet inte om jag sagt det men jag skrev en fråga till 1177 förra veckan, jag ville veta på ett ungefär hur länge kroppen orkar utan näringen som finns i mat och hur det påverkar organen att leva under svält och att vara undernärd, men jag har inte fått svar än.
Klockan går så fruktansvärt sakta när man väntar på ngt och telefontiden till smärtkliniken börjar inte förens halv elva, så segt...
Vet inte om mamma ska ringa 1177 idag och råd fråga lite, för som jag även sagt till henne och alla andra så vägrar jag åka in till sjukhuset bara för att bli hemskickad igen, nej om jag ska åka in då får dom allt behålla mig där ett tag för att vätska upp och ge näringsdropp.
Så jag skulle vilja att mamma ringer och hör hur vi ska gå till väga för en eventuell inläggning på sjukhuset.

Eftersom det aldrig kan fungera smidigt i mitt liv så visade det sig nu att smärtläkaren inte är där på hela veckan =(
Vct har ju gjort klart för mig idag likaväl som innan att dom absolut inte skriver ut ngn medicin till mig utan det är enbart smärtläkaren som ska och får göra det...
Ringde till vct idag för att kolla om dom kunde det bara så jag har tills mats kommer tillbaka men det va ett STORT NEJ! han sa att det va inte ens någon ide att lägga en lapp till den vct läkaren om det för han gör det inte.
Så helt seriöst det är inte roligt att vara jag =(
Ingen har i sitt intresse att hjälpa mig och jag fortsätter att trasa sönder........... bit för bit

Kommentarer
Postat av: Sandra

Linda!!!Jag gråter när jag läser detta...Känner såå igen mig,som om det var jag som skrivit!!Ge inte upp,jag om nån vet att det är för jävligt,,

Snälla,snälla Gud i himlen,det MÅSTE ju gå att få dig frisk!!!Känner mig så maktlös..Tänker på dig o din familj!!KRAMAR

2012-01-23 @ 14:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0