Ny dag...

I går kväll åkte måttbandet fram då jag återigen svullnade över magen måttet då va 94,5cm (tog hjälp av mamma att mäta så det skulle bli ordentligt) I morses va det 90cm det innebär att jag svullnade med 4,5cm!!!
Det är riktigt mkt igentligen!
Blir ju orolig när det kommer nya saker, svullnaden har jag ju inte haft på ngr år då dom opererade mitt bråck och satte in ett nät, nu blir jag ju rädd att nätet har släppt eller liknande =(
Vi har iaf bestämt att vi ger kirurg denna vecka att ringa, han fick ju brevet av min mamma i måndags, sen har jag ju svårt att tro att han skulle ha missat tidningarna igår?! eller vad tror ni?
Vi kan ju inte annat än hoppas på ett samtal från någon på kirurg sidan på KSS.
Kan inte heller släppa att Ersta inte ville ta emot mig pga att dom inte varit med under operationerna, vi har ju trots allt fritt sjukhusval i sverige, konstigt att vi då faktiskt inte får välja?
Hur som helst så vet jag och alla andra att jag behöver bli inlagd med närings och vätske dropp, samt att en utredning behöver göras grundligt, synd bara att dom på kirurg sidan inte anser samma =//
Kampen fortsätter för rätten av vård....

En parantes bara:
Hur mina komplikationer än är så är era komlikationer lika illa.
Oavsett om dom är mindre eller mer så för dig är dom ju värst glöm aldrig det.
Och trots att det kan kännas som om dina komplikationer är små jämnfört med mitt så för dig är dom inte det.
Och jag orkar lyssna om ni vill skriva om era komplikationer, kanske jag trots allt kan ha ngt råd att komma med.
Jag har ju några år på nacken med komplikationer ;)

Kommentarer
Postat av: doris

du är bra Linda, glöm aldrig det, jag vet och förstår det är tufft, men låt inte några knasbollar som måste trycka ned andra för att må bra knäcka dig. Vi är många som tror på dig och vill ge allt det stöd vi kan

2012-01-19 @ 11:44:30
URL: http://mittviktigaliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0