Pssst...

Jag vet jag vet jag vet att det är dags för mig att bli inlagd och ni vet precis som jag att det inte kommer vara skoj alls att ligga på KSS eftersom jag inte är så välkommen där men men...
Jag kommer iaf vänta en vecka och se vad mammas samtal och brev kan ge, hon är precis som jag så less på detta nu.
Sen hoppas jag ju fortfarande lite på att media vill gå ut med min historia, måste hoppas annars har jag inget.
Ne ni nu gör vi ett ordentligt röj, ni som orkar hjälp mig med media, kanske dom lyssnar mer om vi är några stycken som berättar?
Planer planer planer.... har en massa funderingar men jag tar det med er i morgon...
natt natt där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0