tårar



Den rosa "pyjamas" har åkt på och tårarna slutar inte, jag blir tokig =(
Ont har jag och hungrig är jag med...*suckar tungt*
Vct läkaren ringde till vilken nytta vet jag inte, knäcka mig lite till kanske?
-"jag önskar jag kunde hjälpa dig, men du tillhör kirurg"
-Skitsnack ni vill inte hjälpa och kss låtsas som om jag inte finns!!
-"Men du har ju smärtläkaren nu"
- men han har ju hand om smärtan han kan ju inte hjälpa mig så jag får äta!!
- "ne det är ju sjukhuset som gäller"
När han sa det sista spruta tårarna och jag va så utmattad att jag orka inte mer utan slängde på luren i stället.
fan fan fan's helvetes jävlar!!!!! jag får ingen hjälp för enligt de olika vårdställena tillhör jag ju för fan ingen....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch så ledsen jag blir för din skull!

Jag hoppas innerligt att du kommer bli bättre och få den hjälp du behöver!



Stor styrkekram till dig!

Vilken otroligt stark människa du är!

2012-01-23 @ 19:48:33
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/
Postat av: Karlsson

Älskade hjärtat mitt. Detta är helt sinne sjuk. Nu fan får dom ta sitt ansvar. Dom har förstört hela dig. Älskar dig.

2012-01-23 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0