vad kommer hända?

Börjar faktiskt inse allvaret i min kropp och näringsbristen, att mina organ sakta kommer lägga av om jag inte får ngn hjälp.
Men det är så mkt som måste fixas om det skulle hända mig ngt.
Allt med barnen och sånt så jag har faktiskt kontaktat en jurist för att ställa frågor om hur man ska gå till väga för att mamma tex skulle få ha rätten att ha barnen ibland om jag gick bort, ja det visade sig att jag hade massa frågor helt plötsligt...
I morgon ska smärtläkaren ringa mig på morgonen, jag hoppas så att han skulle kunna komma med förslag på hur vi ska gå vidare och var man ska hitta hjälpen, detta fungerar inte och jag vet inte om jag orkar leva så här hur länge som helst.
Så jag måste hoppas lite på han det är det enda och det sista halmstrå jag kan hålla fast vid....
Nu ska jag återta fosterställning i soffan, magen är vidrig och smärtorna från helvetet är här, jag har frossa håller på att för frysa medans resten av familjen tycker det är så varmt här.
Jag har t-shirt, stickatröja och en tjock luvjacka ändå fryser jag =(
Helt enkelt återigen en skit dag.................................................................................

Kommentarer
Postat av: jessica

Herregud jag snubblade in här och är helt chockad och ledsen för din skull...



Det låter helt fruktansvärt det som du har råkat ut för med din operation. Jag har försökt skumma igenom många inlägg för att se vad som egentligen är huvudkomplikationen. Är det smärta eller kräkningar? Eller det kanske är alltihopa på samma gång?



Du har säkert provat det mesta antar jag :( Jag kan bara tipsa om omeprazol/losec som fick mig att må bättre, tog i ca två veckor för mina magsmärtor efter operationen att försvinna. Men som sagt du har säkert provat allt, vad säger sjukvården???



Skickar en stor kram till dig och hoppas att du kommer må bättre så fort som det bara finns möjlighet!!

2012-01-02 @ 22:57:18
URL: http://jessicaochlivet.blogspot.com
Postat av: Jenny

Nu får det vara nog! Får så jäkla ont i magen när jag läser detta! Varför åker du inte in akut på det närmsta sjukhus som finns förutom KSS eller vad det heter??? Då får dom lägga in dig med dropp o smärtlindring osv. Sen får dom ju ta tag i problemet då men du måste få nån sorts näring i dig och det är NU!! Du måste nog lämna barnen ett tag även om det tar emot e själv mamma o förstår din situation men det här med att ni inte har bil kan ju inte bli din död eller hur? Nä in med dig på sjukhuset det är med bums!!!

2012-01-03 @ 06:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0