Vct ska ringa...

Som jag skrivit innan har nu mamma tagit upp kampen om att jag ska få vård.
Hon har skrivit brev till både vct och kirurg mottagning samt skickat med kopior på utdrag från internet och mina senaste provsvar.
Hon har även där skrivit att utan hjälp kommer jag att dö.
Idag ska vct läkaren ringa henne mellan 8-9.
Jag trodde jag inte träffat den läkaren utan minns han från i juni då jag bad han skriva ut spasmofen och han då säger att de kanske är lika bra att skriva in mig på avgiftning.
Nu visade det sig att både jag och mamma har träffat han.
I maj 2011 kom hemsjukvården till mig då vi ville prata med dom om vad de fanns för möjligheter till blandannat näringsdropp i hemmet, det var den läkaren som ska ringa henne idag.
Jag tror ju ärligt inte han har ngt vettigt att säga så jag har inget hopp på detta samtal.
Återkommer senare om det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0