Att tigga...

Man kan väl kalla det va man vill men som sagt allt i min blogg är frivilligt.
Jag behöver nu 300 till sen är jag i MÅL!!!! hade jag haft det själv så hade det ju inte varit ngr problem alls, men det är sinnessjukt vad vi får vända på varje krona...

Här är lite kommentarer på detta med "tiggeri"

T.G om Tusen tusen tack alla <3:
Tycker det är snuskigt att tigga så här... Du borde skämmas..
IP: 212.112.39.225

Marie-Louise om Tusen tusen tack alla <3:
T.G: Om du tycker det är så "snuskigt" att som du säger TIGGA då tycker jag du INTE behöver vara här..
Är ju helt frivilligt att slria vad man vill i sin BLOGG.. Det är ju helt upp till var och en att skänka en slant.. Så jag kan ju göra detsamma.. Sätta upp mitt kontonummer här. Jag saknar ekonomi att fixa min trasiga bil.. Hade den varit HEL så hade jag kunnat göra så mycket mer av mina dagar..
Då skulle jag ta med mej min kära fina vän Linda ut på en massa turer i vår omgivning.. Dela med mej av bilen med henne så både hon och jag kommer ut..
Men vill ni hjälpa så har Linda mitt konto som hon kan dela med sej av privar..
Hoppsan T.G.. Där tiggde ju jag oxå pengar.. :)
Men det finns så många fina hjälpsamma därute som många gånger känner att de vill hjälpa någon/några som har det svårt..
Och då är det upp till dem om de vill.. Så NEJ T-G..
Det är inte tiggeri.. säger bara och skriver bara..
Sen är det upp till var och en att "handla"
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0