Bättre sent än aldrig...

Jag är så trött, kroppen är så trött...
Jag kämpar på nu är tredje påsen näringsdropp, kabiven påkopplad.
Jag tycker det är lättare att ha näringsdroppet på natten så den kopplas på runt halv åtta på kvällen och sen är det klart på morgonen, skönt att slippa släpa omkring ställningen på dagen...
Jag får fortfarande smärtlindring i form av spasmofen, så jag är ju smärtlindrad vilket oxå är skönt.
Nu får vi se om cvk sätts i morgon eller på tisdag, är ju lite orolig inför detta, men med tanke på att mina blodkärl är så små och sköra ska det vara det bästa alternativet så det är ju som vanligt att bara gilla läget.
Jag tillbringar mkt tid på mitt rum i min säng, känns som om jag behöver det, behöver vila upp mig låta kroppen samla kraft, just nu är jag ett skal, ingen ork ingen kämpar anda...
Men det ska ju vända så småningom, kanske när jag fått näring ett tag ska även allt annat komma, orken iaf...
Droppet får jag ju sakta för att kroppen inte ska få en chock och inte några massiva mängder, utan jag får 1440ml per dygn, 1000 kcal...
Men snart ska ni se att min energi kommer tillbaka och bloggandet ökar igen =)
Ska försöka att skriva lite varje dag iaf så ni får veta lite vad som händer och sker..
Piggare på morgonen så jag lämnar er för idag och återkommer på morgonen i morgon när jag fått mitt kaffe =)
Tack alla goa för era kommentarer, för att ni peppar mig, sluta inte med det jag behöver höra det mer än någonsin!!
Kramar från en mkt trött trasdocka...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att du slipper ha ont och får vila dig lite från allt och du ska se att det vänder rätt fort när du får ordentligt med näring. Det blir som blomstra för blommorna.... Ha det bra!

2012-03-04 @ 22:17:51
Postat av: Lisbeth

Skönt att göra från dig, du ska se att du snart piggnar till och får krafterna åter! Många kramar från Lisbeth

2012-03-05 @ 05:53:51
URL: http://minresamot.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Ett steg i taget,varje steg är början på en tusenmilavandring.Vila,andas,kämpa,du vet att jag är med dig!Kram

2012-03-05 @ 08:11:28
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mille

Vad skönt att Du får näringsdropp. Jag kan tänka mig att det är skönt att vara på rummet, tyst och lugnt eller delar Du rum med någon?

Ta det lugnt och ta vara på Dig! Det som låter "skönast" på ett sätt är att Du faktiskt kan dricka Din kopp kaffe utan att den kommer upp. Kräkningarna kanske har varit/är på grund av att Du har Din näringsbrist.



Kram på Dig och ta det lugnt!!!

2012-03-05 @ 08:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0