Hur gick mötet då????

Detta va det värsta mötet jag haft någonsin, inte kirurgen o sköterskan o dietisten dom va bra men den sk smärtläkaren/narkosläkaren han va sinnessjuk på riktigt han kränkte mig så sjukt mkt och han bestämde en hel del och om jag inte gör som han säger får jag heller ingen hjälp med kroppen...
Jag har varit i chock hela dagen och tårarna har inte slutat rinna, och dom rinner än... idag insåg jag att jag orkar nog inte kämpa mer, bråka för att få den vård jag behöver om jag ska överleva, jag orkar inte mer...
5år har gått, 5år av kämpande, varje dag, varje andetag har varit en kamp.
Mitt psyke fixar inte mer, jag är ett totalt vrak och denna gång orkar jag inte ta mig upp igen....

Kommentarer
Postat av: \m

Men Linda.. du Måste försöka kämpa och orka!

Jag vet att det är lätt för mig att säga som inte är i din sits, men att ge upp nu när du äntligen fått den hjälp som du så väl behöver är inte värt det. EN idiot ska inte få förstöra för dig och ta dig ifrån din familj..



Försök att kämpa!!

2012-03-14 @ 08:42:34
URL: http://1och0.blogspot.com
Postat av: Paula

Snälla söta ge inte upp, låt inte dessa mörker av läkare som visar noll empati för dig, att ge upp. Kämpa var stark. Jag vet att det kanske låter konstigt då dy redan kämpat sp mycket, men jag vill fortsätta läsa din underbara blogg och de du delar med dig av till oss läsare. Jag hoppas du snart får hjälp.

Många stora. Ödmjuka kramar med styrka till dig. Från fru Jacobsson gbg

2012-03-15 @ 20:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0