Måndag hela dagen...

Det finns ju lite nya ansikten här på avd som jag inte känner igen och jag måste ju säga, vilka underbara sköterskor!!! Dom bryr sig, dom förstår min panik min ångest inför dom olika momenten som ska göras och det är underbart att äntligen få bli hörd och att man faktiskt försöker och att man tar sig tid att lyssna om jag behöver ställa frågor och ventilera min oro, tusen tack ni underbara <3
Igår sattes som sagt den 3dje påsen kobiven och nålen börjar krångla jag har några dl kvar att få..

Snabba vändningar sköterskan kom in och sa att det snart va dags att åka ner på operation för att få cvk satt, så det va bara att klä om och tvätta av sig och nu sitter den där den ska....






En jätte go sköterska va med under tiden cvk sattes, tusen tack för det J <3


Min älskade syster och calle kom en sväng, tusen tack för det <3

Kommentarer
Postat av: Mille

Måste ju kännas skönt att känna förtroende för personalen.



Ha en bra dag!



Kram på Dig =)

2012-03-05 @ 14:11:13
Postat av: Ellinor

Kanon,nu blir du stickfri!Duktig tös....kramen

2012-03-05 @ 14:20:44
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Agnes

Vad härligt Linda.

Ännu ett litet steg på den långa stigen. Ett steg i rätt riktning.

Jag glädjer mig med dina små framsteg. Snart tar du sjumilakliv mot ett friskare liv!



Härligt att du är väl omhändertagen och att sköterskorna är snälla!

2012-03-05 @ 14:43:29
URL: http://slottet-godmorgonsol.blogspot.com/
Postat av: Carro

Skönt att du fått hjälp & stött på trevliga människor du inte träffat förr.

Cvk i all ära.

PÅ mej sätter dom numera "kort tids cvk:er" men alltid i halsen på någon av sidorna & det blir lite de där att man har svårare att röra sej .

Försöker få dom att sätta dom vid nyckelbenet men har tydligen för kassa kärl.

men jag ÖNSKAR att du nu får den hjälp du så väl behöver för att orka med dej själv & familjen.

Mvh //C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0