Min katt...

Jag har en bondkatt som heter Astrid och hon är verkligen min, hon går inte till ngn annan i familjen utan det är bara jag som gäller, så nu när jag varit borta har hon varit ledsen =(
Och i Tisdags hittade man inte henne i lägenheten, hon har smitit ut =( och dom har fortfarande inte hittat henne =(
Jag mår så sjuk dåligt pga av detta, just nu finns inga möjligheter för mig att åka hem men på tisdag lär jag åka hem en kortis och ropa på henne, hon kommer direkt när hon hör mig, kan ju hoppas hon är i närheten, tänk om det hänt ngt, tänk om ngn tagit henne.... det värker i hela mig









Kommentarer
Postat av: Ellinor

Älskade hjärtat,räcker det inte med all annan skit,vet precis hur man känner inför sina djur...Det är bara en känsla som vi djurälskare kan dela och jag lider med dig!Oroar mej ständigt hur det går för dej men har full förståelse för att du inte orkar berätta/kramar om dej försiktigt för du är skör

2012-03-17 @ 21:19:19
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mille

Hoppas verkligen att Du hittar Din underbart fina Astrid...



Lycka till i massor...

2012-03-18 @ 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0