orkar inte

Just nu vill jag bara skrika rätt ut...
Tårarna slutar inte att rinna och ångesten är så jobbig.
I morgon har jag varit ifrån min familj i 4v, mina barn, min make, mitt liv..
Jag vill hem, jag vill hem nu.
I min värld va jag ju så säker på att få åka hem senast tisdag, men helvete vad jag hade fel =(
Dom startar inte med vällingen förens efter helgen i fall ngt händer, det finns ju mer personal på vardagarna... men jag trodde dom skulle starta med den idag.
Barnen har påsklov nästa vecka, jag ville ju va med dom då, men jag ligger på sjukhus då.
Jag känner mig som den mest värdelösaste mamma så ni kan inte ana hur värdelös jag känner mig, jag hatar det verkligen och tårarna bara rinner och verkar inte sluta rinna idag iaf, och det finns nog inget man kan säga eller tänka som skulle göra att jag inte känner mig som sämst för det gör jag och det är åt helvete och jag vet inte hur länge till jag orkar, på riktigt.
Jag har bitit ihop och stannat, kämpat men det är ensamt och jag saknar barnen, så jävla dyrt för familjen att åka buss hit så man ser dom kanske en gång i veckan, vi har inte dom pengarna, så jag kan bara längta sakna dom, se ner på mig som mamma.
Och gudarna ska veta att jag saknar min make, jag saknar honom så sjukt mkt, hans stöd hans trygghet och kärlek...
Jag är ju inte den fru han förtjänar heller, och tänk om han inte orkar med mig mer, tänk om han lämnar mig jag klarar inte det, jag är så rädd, rädd för att förlora han, överlever inte utan han, men vad kan jag ge han? jag är värdelös som fru oxå och jag kan oxå förstå om han lämnar mig, vem hade orkat med detta?
Idag är jag inte värd ett skit, varken som mamma, fru, vän eller person... idag ber jag mig själv fara åt helvete så långt det bara går!! Förtjänar inte ngt alls just nu, natten kommer betyda tårar och ångest samt värdelöshet..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0